Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 grudnia 2013

O tonach

O tony, a raczej kilogramy książek chodzi. Taki konkurs portalu nowowydane.pl. 
Dostałam informację służbową. Zgłosiłam swoją bibliotekę a oni w mailu powiadomili mnie, że indywidualnie też mogę startować. Pomyślałam, czemu nie? Potem okazało się, że mogę jeszcze zgłosić placówkę, która mogłaby zostać obdarowana. No i zgłosiłam naszą szkolną bibliotekę. W szkolnych zawsze mało książek. Przydadzą się. 
Tak więc można głosować : w kategorii Instytucje na Bibliotekę Publiczną Gminnego Ośrodka Kultury w Bobrownikach, w kategorii Placówki na Bibliotekę Szkoły Podstawowej w Bobrownikach i w kategorii Indywidualni - na moi ( Urszula Bacia). Moja Biblioteka ma szanse niewielkie bo konkurencja ogromna, ale już Biblioteka szkolna ma szanse duże, tylko trzeba się sprężyć.  Ośmielam się więc prosić wszystkich odwiedzających o głosy. Można oddać trzy głosy (po jednym na każdą kategorie) raz na godzinę, aż do końca marca. 
Może się uda.



*******************************


Przygotowania do Świąt idą pełną parą. To znaczy wszędzie mam bałagan, wiecznie mnie nie ma w domu, kasy na prezenty nie mam i dodatkowo - wszyscy chorzy. Decoupage'u się w tym roku nie chwyciłam, poza zamówioną bombką i zegarem ( trudny temat - ciężarówkowy). W tym roku szyjemy. Tyśka mnie męczy żebym jej uszyła kilka sztuk Pou ( ta gra z telefonu). W sumie proste zadanie wiec może się skuszę. Nie omieszkam się pochwalić co mi wyszło ;-)


1 komentarz:

  1. pogłosowałam a pozycje 2 i 3 na czwartym miejscu gratuluje i życzę wygranej

    OdpowiedzUsuń