Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lutego 2013

Plusy i minusy

Najsampierw plusy.

Bardzo, bardzo dziekujemy Asi za wyróżnienie w zabawie łańcuszkowej Versatile Bloger Award. Nie spodziewałam się. Bloga prowadzę bardziej coby "nie zapomnieć", bo sklerozę mam okropną a częśc znajomych przeszła za mną jeszcze ze smyków. Ale takie wyróżnienie, no no!


Szybciutko więc zasady:
1.Trzeba podziekować nominującemu u niego na blogu (zaraz wykonam)
2. Pokazać nagrodę Versatile Bloger Award u siebie na blogu (co niniejszym czynię)
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie(hmmm, ciężko będzie)
4. Nominować 15 blogów , które naszym zdaniem na to zasługują (te które znam już ponominowane)
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów (się zrobi z przyjemnością)

Dobra teraz szybko o mnie

1. Moim marzeniem jest nauczyć się haftu wstążeczkowego,
2. Kiedyś należałam do drużyny młodzieżowej OSP (stąd pewno zainteresowania Tyśki)
3. Wolę załatwiać sprawy telefonicznie niż osobiście
4. Czasem żałuję, że nie mam drugiego dziecka
5. Straszny ze mnie nerwus
6. Gdybym tylko mogła cały czas czytałabym książki
7. Matematyka to dla mnie czarna magia

Dobra, teraz nominacje. Nie wiem czy uzbieram 15 , nie biegam po internecie, znajomych mam mało ale wiernych. Tu zaglądam najczęściej szukając natchnienia czasem tylko po to aby obejrzeć coś pięknego, przeważnie nie zostawiając po sobie śladu. Kolejność przypadkowa:


I tyle udało mi się znaleźć na szybko bo inne sprawy zaprzątają mi głowę. Ale o tym za chwilę.

Jutro dołożę jeszcze kogoś.

Neewsem dnia jest informacja że Tyśka wpakowała się w gips  na ferie. Przedwczoraj na wf-ie grali w kosza. Źle skoczyła i chrupnęło w kolanie. Bolało ale jakoś chodziła. Nie było opuchlizny ani siniaka, wiec myślałam że przejdzie. Niestety kiedy odpuściła obiecane łyżwy wiedziałam, ze coś jest nie tak. Ponieważ ja w pracy, Grzegorz pojechał z nią na ostry dyżur do Piekarskiej urazówki. Po rtg okazalo się że kolano skręcone i na dwa tygodnie wsadzili w szynę gipsową od uda do kostki. Fajne ferie ją czekają, nie? Chyba będę musiała wziąć parę dni urlopu bo się zanudzi. Zdjęcie mojego sztywniaka jutro.
Oprócz nominacji Versatile Bloger Award trafiła nam się wygrana w konkursie na facebooku. Po ostatniej wizycie w kinie na "Hobbicie", którym byłam zachwycona, postanowiłam napisać recenzję tego filmu na profili CinemaCity. I wygrałyśmy grę planszową Hobbit. Na początku wydaje się dośc trudna ale potem okazuje sie że w tej trudności jest atrakcja. Tak szybko się nie znudzi. Przez Tyśkowy gips podejrzewam , że opanujemy ją do perfekcji. 




Jutro tłusty czwartek. Życzymy wszystkim wszystkiego tłustego i słodkiego. U nas paczki już upieczone ale czekają nas jeszcze faworki. Ech, pewno nocka nie przespana. Niestety jutro na rano do pracy, wiec nie bedzie kiedy piec. Jutro reszta wiadomości zaległych.



3 komentarze:

  1. bardzo mi miło, dziękuję za wyróżnienie
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuuuu jak mi przykro gips buuu dobrze że macie tą grę do rozpracowania :) i gratuluję wygranej ja dwano nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Uba, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Do GOK-u niestety tym razem nie dotarłam. Miałam być w Polsce o tydzień dłużej i miał być czas na wszelkie odwiedziny - wyszło inaczej. Mam nadzieję, że następnym razem się uda. A dzięki temu wyróżnieniu i blogowi mogę wreszcie zobaczyć Tysię - bardzo ładna dziewczyna! Gratuluję :) Daria

    OdpowiedzUsuń